breakfastattiffany

co nas kręci.

Wpisy w kategorii: początek

hello kitty

2 komentarzy

hey hey !

Oto moje hello kitty. Troche krzywe i miałam nadzieje, że troche inaczej wyjda ale ejstem w 100 % zadowolona. Dodaje takie zdjecie poniewaz kciuk mi sie troche zepsuł i nie mialam czasu go naprawiac.

Jak sie wam podobaja moje hello kitty i co sadzicie o takich ‚dziewczecych’ wzorkach na paznokciach ?

rzęsy

1 komentarz

Witam Was

Chciałabym się Was zapytać co myślicie o przedłużaniu rzęs ? Miała któraś z Was taki ‚ zabieg ‚ albo wykonuje coś takiego ?  Efekt jest naprawdę super,nie trzeba się malować bo się ma super oko, zastanawiam się nad tym czy rzęsy po są bardzo zniszczone i wypadają czy trzeba używać jakiś odżywek i jak tak to jakich. Piszcie coś na ten temat bo chciałabym sobie zrobić ale nie jestem do tego przekonana w 100 %

eMm

Witam Kochani !

Dzisiaj coś o moim największym wrogu czyli cellulicie. Skurczybyk dopadł mnie ostatnio i czuje się z tym bardzo źle. Zaatakował pośladki i uda, też Wam się robi? Zbliża się wiosna i będzie trzeba odsłonić swoje ciało a z takim jak mam teraz to chyba przy 20 stopniach ciepła będę musiała chodzić w długich spodniach! Aczkolwiek mówię temu NIE ! Trzeba się tego pozbyć i to jak najszybciej. Od przyszłego tygodnia zaczynam chodzić na basen, co prawda już zaczełam chodzic dwa tygodnie temu ale z czasem mi nie wyszło ale teraz napewno będę chodzić. Polecam masaż – jeżeli macie mężczyznę poproście go o masaż ud i pośladków z jakimś balsamem ujędrniającym. Oboje będziecie się cieszyć i na dodatek coś to Wam pomoże. Ostatnio znalazłam w internecie przepis na peeling naturalny cynamonowy.

co nam będzie do niego potrzebne:

1. 2 łyżki cynamonu

2. 2 łyżki kawy

3. 2 łyżki oliwy z oliwek

4.2 łyżki sirytusu

5. focia

SPOSÓB PRZYGOTOWANIA:

Kawę rozpuścić w małej ilości wody następnie wsypać cynamon, wlać oliwę i spirytus. Mieszać aż zrobi się tzw.’papka’.

SPOSÓB UŻYCIA:

Wcieramy w ciało nasz peeling,owijamy się folią i wchodzimy pod ciepła kołderkę na troche czasu, ja ostatnio siedziałam godzinke tak. Idziemy zmyć najlepiej najpierw ciepła wodą a na samyam końcu zimna. Po wyjściu z pod prysznica smarujemy się balsamem ujędrniającym. Naprawde polecam fajan gładka i pachnąca skóra cynamonem. Nie wiele kosztuje a po paru zabiegach widać efekt.

Jest z tym trochę roboty – np. wysmarować sobie pośladki ale warto. Jak macie trochę czasu i ochoty zrobić coś z wrogiem to serdecznie polecam.
A wy jaki macie sposób na cellulit i piękne ciało?!

Buziaki eMm

Hey !

Dzisiaj notka o kobietach które uwielbiam, oczywiście wszystkie są gwiazdami i myślę , że każda z Was ją zna :)

1.

Blair Waldorf ( Leighton Meester) główna postać serialu ‚Plotkara’. Uwielbiam postać Blair za jej styl, podstępy, miłość do Chucka i szalone pomysły. Aktora jest najpiękniejsza na świcie. Kocham jej policzki i usta.

2.

Hannah z serialu „Dzieczyny” – jest zabawna i trochę przypomina mi siebie ( z wyglądu) . Lubie ją za tyłek i tatuaże. Serial również polecam!

3.

Pink. Kobieta od zawsze była dla mnie zajebista czy w teledysku do family portrait’ czy też jak była w ciąży. Ma swoja stylówe i to sie cieni, nie jest jakaś super wycyckana lalka jak większość ‚gwiazd’.Polecam nową piosenkę Just give me a reason’ !

 

na dzisiaj to koniec, jutro będę kończyć notke!

Buziaczki

Hey,hey!

Chciałabym Wam pokazać mojego dzieło zainspirowane wpisem z bloga http://www.anetaa94.blogspot.com/ .  Przeglądałam trochę neta aby zobaczyć czy tego jest dużo i po zakończeniu stwierdziłam, że nie będę zbytnio kreatywna ale ciesze się, że to zrobiłam sama! Będzie trochę fotek :)

Zwykła stara koszula ( po tacie xd )

potrzebne będą nam koraliki ( duże,małe wedle uznania) ja miałam tylko takie na zbyciu i jak widać jest ich nie za wiele, więc efektem nie jestem w 100 % zadowolona!

tak wygląda po wszyciu guzika który kompletnie nie pasuje hihi i koralików.

kołnierzyk z babcinym sweterkiem :)

Chciałam Wam jeszcze pokazać jak fajnie wygląda ten kołnierzyk z jasnymi jeansami

Nie patrzcie na mnie hihih

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jak się podoba?! Komentujcie, całuje :***

eMm

ombre

3 komentarzy

Witam , dawno mnie nie było musicie mi to wybaczyć.

Przeglądałam ostatnio moja szafę bo szczerze tęsknie za latem i przymierzałam sobie sukieneczki,bluzeczki na ramiączkach i przypomniałam sobie o moich spodenkach OMBRE ( w których ani razu nie byłam we wakacje z powodu że są troche za krótkie i widać mi tyłek :D ). Jestem z nich bardzo dumna bo są cudowne! Kupiłam zwykłe stare spodenki z wysokim stanem w SH za jakieś 5 zł, były całe białe a w internecie było dużo spodenek typu ombre więc stwierdziłam z kolega który zajmuj się robieniem koszulek typy TIE DYE, że stworzymy sami coś takiego. Do kieszeni dodałam troche ćwieków – moim zdaniem super wyszły.Może w tym roku je założę, może.. :D

 

 

 

Tęsknie za latem! Jak się podobają?

eMm

Witam

Chciałam pokazać moje pierwsze tipsy które robiłam , jak widać na zdjęciu nie są idalne . Ewidentnie widać „góry” – paznokcie są nie do końca spiłowane. Była to ciężka i długa praca zajęło mi to prawie 4 godziny ale jakoś wytrwałyśmy , dziewczyna była zadowolona wiec ja również. Jak to się mówi trening czyni mistrza – następne paznokcie będą już zdecydowanie lepsze ( mam taka nadziej ).

Co myślicie o tipsach?

Witam wszystkich serdecznie.

Jednym z moich postanowień noworocznych było założenie bloga i stało się. Nie wiem czy podołam ponieważ to mój pierwszy raz aczkolwiek mam nadzieje, że będzie się podobało.

Postanowiłam zająć się czymś nowym, odkryć siebie. Jestem osobą raczej spokojną , bez żadnych większych zdolności dlatego chciałam pokazać internautom czym się zajmuje, czym będę się zajmowała i poczytać opinii na ten temat. Tak naprawdę nie wiem co chce w życiu robić, nie mam żadnego większego hobby dlatego blog jest bardzo przydatną rzeczą ( mam nadzieje ).

eMm